.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ندیمی:مردم درصورت توزیع ناعادلانه سبدکالا به مراجع ذیربط اعتراض کنند

 شمال نیوز: عضو کمیسیون اقتصادی گفت: اگر با رخ دادن اتفاقاتی مردم به این نتیجه برسند که دولت سبد کالا را به طور ناعادلانه توزیع می‌کند، باید اعتراض خود را به مراجع ذیربط اعلام کنند و ما ‌هم حتما پیگیری می‌کنیم.

ایرج ندیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با فارس در مورد اعتراض مردم به نحوه تخصیص سبد کالایی و اینکه این سبد به برخی از افراد نیازمند تعلق نگرفته است؛ گفت: رویکرد تخصیص سبد کالا تعلق گرفتن سبد کالا به افرادی از جامعه است که از نظر سطح معیشتی دچار یک سری عقب‌ماندگی‌ اقتصادی هستند.

وی افزود: بنابراین اگر سبد کالا به افرادی که از طبقه متوسط بالاترند، تعلق گیرد و به افراد متوسط به پایین تعلق نگیرد، این نگرانی به وجود می‌آید که ما در حال حمایت از اقشار آسیب‌پذیر نیستیم.

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: نظام اسلامی بر اساس نظام عدالت دنبال این است که کمبودها را تأمین کند و باید در راستای پرداخت سبد کالا به گونه‌ای مدیریت کنیم که این سبد کالا یا به عام مردم تعلق گیرد و یا حداقل به اقشار متوسط به پایین از لحاظ درآمدی تعلق بگیرد.

ندیمی گفت: بنابراین اگر با رخ دادن اتفاقاتی مردم به این نتیجه برسند که دولت چنین رویکردی ندارد مردم حق اعتراض دارند و باید به مراجع ذیربط  در خصوص پرداخت یارانه‌ها اعلام کنند و ما ‌هم حتما پیگیری می‌کنیم./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 بهمن 1392
به كي بايد اعتراض كنيم با ماهي 500 هزار تومان به ما تعلق نگرفت ولي دكتر مملكت مشمول طرح شد اين چه عدالت و تدبيري است لطفا ً مرجع اعتراض را مشخص كنيد .
نا شناس 13 بهمن 1392
با ماهي 500هزار تومان حقوق به تعلق نگرفت ولي به يك دكتر تعلق گرفت اين چه تدبيري و عدالتي كه به راه انداختيتد لطفا مرجع اعتراض كردن را مشخص كنيد مگه قرار نبود به مشمولين قانون كار تعلق بگيرد .
نا شناس 13 بهمن 1392
اين سبد كاملاً ناعادلانه است اعتراض قشري زيادي از مردم را در پي دارد .
مهدی 12 بهمن 1392
من کارگر ساده با 3 شیف کاری وحقوق 530تومان مشمول نشدم اما کارمندهای رسمی بانک و ادارات مشمول شدن این چه عدالتیه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.